Наші послуги

ТзОВ «АКА ЛТД» надає наступні види послуг:


Оперативна заправка картриджів

Здійснюємо заправку та регенерацію картриджів для лазерних та струменевих друкарок.

Наші переваги:

  • Доставка заправлених і забирання відпрацьованих картриджів;
  • Якісне проведення робіт, яке забезпечується висококваліфікованими сертифікованими спеціалістами, та наявністью спец. обладнання;
  • Наявністью найбільш розповсюджених моделей друкарок для тестування Ваших картріджів;
  • Більш як 10-ти річний досвід роботи;
  • Доступ до оригінальних зап. частин через офіційних дистрибуторів;
  • Гарні ціни і можливість завжди домовитись :-), ми поважаємо своїх клієнті!

 

Абонентське обслуговування офісів

Що таке абонентське обслуговування комп’ютерної техніки або IT-Outsourcing ?
Аутсорсинг (англ. outsourcing) — передача компанією неосновниx для компанії бізнес-процесів стороннім виконавцям на умовах субпідряду — найчастіше з мотивів зменшення витрат на ці бізнес-процеси, або для покращення якості результату.

У нашому випадку мається на увазі IT-аутсорсинг, тобто аутсорсинг інформаційних технологій.

Які переваги Абонетського обслуговування ?
ІT аутсорсинг, або, інакше кажучи, абонентське обслуговування - дуже зручний, і головне, економічний спосіб забезпечити безперебійну роботу комп’ютерів Вашої організації.

Абонентське обслуговування комп’ютерів ефективніше й значно дешевше, ніж разові виклики комп’ютерних майстрів або утримання  власного штату ІT фахівців. Переваги абонентського обслуговування перед разовими викликами очевидна: по-перше, своєчасний візит нашого фахівця, як правило, усуває проблему ще до того, як вона встигає припинити роботу комп’ютерів або локальної мережі, відповідно робота Вашої компанії не зупиняється ні на хвилину; по-друге,  абонентське обслуговування комп’ютерів набагато дешевше разових викликів майстрів, тому що ви платите за комплекс послуг, а не за кожну окрему дію фахівця.

Переваги послуги абонентське обслуговування комп’ютерів перед штатним системним адміністратором так само очевидна. Рівень підготовки наших ІT фахівців постійно росте, тому що вони постійно проводять абонентське обслуговування комп’ютерів, а штатний фахівець 90 відсотків свого часу витрачає на вивчення різних розважальних ресурсів Інтернету й спілкування в соціальних мережах. Заробіта плата  системного адміністратора в залежності від рівня його знань та досвіду становить на сьогоднішній день від 3 до 7  тисяч гривень на місяць - цієї суми іноді вистачає, щоб оплатити рік надання послуги абонентське обслуговування. Також не слід забувати про податки  при укладанні договору на надання послуги абонентське обслуговування комп’ютерів 100 відсотків витрат на абонентське обслуговування комп’ютерів доцільно провести, як поточні витрати вашої організації. При включенні в штат фахівця ай-тішника вам необхідно буде сплачувати податки, що збільшить додаткові витрати Вашого бізнесу за рахунок збільшення податкових відрахувань.

Особливо актуальний іt аутсорсинг для малого й середнього бізнесу: комп’ютерне обслуговування дозволяє не витрачатися на системного адміністратора, що просто не потрібний організаціям, технічний парк яких менш тридцяти комп’ютерів. Після укладання договору на  іt аутсорсинг із компанією “АКА ЛТД” за Вами закріплюється один з наших фахівців, що вигідно відрізняє наші умови від більшості аналогічних пропозицій на ринку ІT послуг.

У рамках послуг ІТ аутсорсинг, фахівці нашої компанії здійснюють планові візити в офіс Вашої компанії, під час яких проводять профілактичні заходи, що дозволяють запобігти до 95% порушень у роботі устаткування, а також консультують співробітників Вашої компанії по різних питаннях і труднощам, які в них виникли. Якщо ж збій у роботі все-таки  відбувається, то  наш фахівець у терміновому порядку виїжджає до Вас, або при наявності віддаленог доступу проводить всі необхідні заходи щодо усунення проблем безпосередньо з нашого офісу.

Сервісне обслуговування

На сьогоднішній день ми пропонуємо нашим клієнтам:

  • Ремонт копіювальних апаратів, лазерних, струменевих та матричних принтерів з повною діагностикою всіх вузлів, усунення та виявлення поточних та потенційних несправностей, а також здійснення планових робіт та замін.
  • сервісне обслуговування ком’ютерної оргтехніки, моніторів та факсів;
  • заправку, профілактику та відновлення картриджів до копірів, лазерних та струменевих принтерів.

Обслуговування та гарантії

Висока якість обслуговування клієнтів обумовлена високим професіоналізмом персоналу та наявною матеріально-технічною базою, що постійно вдосконалюється, найсучаснішим ремонтно-діагностичним обладнанням.

Ми надаємо сервісне обслуговування офісної техніки як за довгостроковими контрактами, так і разові ремонтні роботи; діагностику техніки з виїздом до Замовника або в сервісному центрі.

 

Проектування та побудова мережі

  • проектування, встановлення та налагодження локальних та корпоративних мереж "під ключ" на базі програмного забезпечення Microsoft, апаратного забезпечення 3Соm, Cisco;
  • підключення віддалених офісів та робочих місць в межах міста, області чи країни по дозвону, через Internet, по виділеній лінії, по технології Frame Relay та MPLS;
  • оптоволоконні магістралі, проектування, продаж, встановлення, спайка оптичних компонентів;
  • підключення до мережі Internet;
  • встановлення, налагодження та підтримка обладнання;
  • оптимізація та моніторинг з`єднань.